Keco - Nie je dôležité vyhrať, ale byť prvý.
Anketa :
Majstrovstvá vyhrá...

Argentína

25%odpoveď číslo 0

Brazília

0%odpoveď číslo 1

Ghana

17%odpoveď číslo 2

Holandsko

17%odpoveď číslo 3

Nemecko

8%odpoveď číslo 4

Paraguaj

8%odpoveď číslo 5

Španielsko

25%odpoveď číslo 6

Uruguaj

0%odpoveď číslo 7

Hlasovalo 12 ľudí.

Aktualita


Adidas - 1.4.2010, 14:13

Rebranding

Každý, kto sleduje dianie vo VS v poslednom období, si určite všimol, že pravidelnou súčasťou oddielového života sa stal floorball.
Je to šport podobný nášmu oddielu - mladý a dynamický, plný dobrodružstiev a v neposlednom rade fyzického, mentálneho aj verbálneho vypätia. Možno práve tieto paralely sú dôvod jeho razantného nástupu do oddielu!
Je len prirodzené, že tieto nové skutočnosti musí reflektovať aj Vlčia svorka ako brand.
Prechod bude postupný. V prvej fáze sme obohatili oficiálny názov oddielu. Ďalej sme revidovali paletu používaných farieb: z doterajších zemitých a pastelových etno farieb, na ktorých sa predsalen už prejavil zub času, sme prešli k vitálnym a živým farbám, ktorých hlavnými zložkami sú biela a tzv. VS blue.
V ďaľšej fáze by sme chceli modernizovať logo a text hymny. Logo by malo zakomponovať symboly typické pre floorball, akými sú loptička a hokejka. Na poslednej OR tiež prebiehala diskusia na tému spievania oddielovej hymny na každej akcii, ako spôsob zvýšiť oddielové povedomie medzi členmi. Padlo už aj niekoľko návrhov na zmeny textu hymny, ako napríklad vymeniť klasické "ver mi" za obsiahlejšie "prihraj mi", keďže, prirodzene, prihrávka je prejav dôvery.
A dôveru máme aj v tento revitalizujúci rebranding našeho oddielu, o ktorom Vás budeme aj naďalej informovať.